Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с коппютъра?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Границите са +/- 2 милилитра.

    Като над 1 милилитър започват леки проблеми, на два трябва вече да изпушва стабилно при ускорение. Може да имаш и прекъсване на работата на мотора (последните няколко седмици доста изчетох за това)
    Може някоя дюза да има голяма корекция, но да не е проблемна а да е проблемна друга около нея и тя да се опитва да стабилизира оборотите с тези корекции.
    1-3-4-2 ти палят цилиндрите. Може да им размениш местата и да ти паднат корекциите на всички дюзи

    в момента при мен са -0,32; -0,11; 0,38; 0,05 при топъл мотор без климатик(само фарове и радио)

    П.П.
    Купих една дюза втора ръка и ги повъртях, иначе имах една с корекция от 1.8 до 2.+ варираше
    Last edited by ivaka89; d.m.y г., 22:46.

    Comment


    • #17
      Айде да кажа и аз от опита си нещо.
      Тва с рециклажа е ала бала взеха ми 500лв и нищо не стана в бош Варна. Дюзи се гледат на студент мотор (1во палене за деня) след подаване на газ ги нареждаше. В норми са от -2 до +2 милиграма. По-добре е да си вземеш нова дюза от колкото рециклаж и да добавя само ,че ако една не е добре шашка и другите за това е хубаво да се дадат на стенд всичките ама и там им нямам вяра вече ....
      Колкото за Дизел Център София дават гаранция дадохме им 4 дюзи денсо от тойота извън норми ,като ги върнаха 1-та беше на -5 другите на никъде. Та водете си изводи за какво става на въпрос.... Нова и това е.
      Alfa Romeo 159 2.4JTDm Ti "Nero Carbonio" 154kw

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
        Сигурен ли си че не е от ъпдейт/чип на софтуера или от проблем на самото турбо???
        Ами както казах турбото е наред , като изключим лекото омасляване около кулера всичко друго е ток и жица , забравих да кажа че в Heed проверяваха и самия актуатор който по техни думи бил учудващо добре ..а за компютъра незнам защо набива тази грешка и как точно влияе върху колата нито знам как да я махна ... освен софтуерно премахване на ЕГР други интервенции няма по двигателя
        Също искам да попитам защо цената в България е 700/800 лв на дюза .. поне на повечето места дето питах са такива цените
        Вижте прикачената снимка
        Attached Files
        Last edited by Niki96; d.m.y г., 06:46.

        Comment


        • #19
          Можеш да се чуеш/пишеш с/на това момче, работи в такава фирма, питай конкретно за 159- като твоята версия: https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=218785
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
            Можеш да се чуеш/пишеш с/на това момче, работи в такава фирма, питай конкретно за 159- като твоята версия: https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=218785
            Благодаря колега .. ще му пиша

            Comment

            Working...
            X